2012. augusztus 10., péntek

Lak-berendezés

Mikor eldöntöttük, hogy Léna megkapja az áhított hörcsögbabát a szülinapjára, újra nekiestem a google használatának hörcsöglak ügyben, és most már az új tapasztalatokkal kiegészülve egészen más dolgokra figyeltem. Aktuális kedvencem egy olyan akvárium lett, amilyen nekünk sosem lesz, de teljesen elvarázsolt és remek inspirációul szolgált. Ezen kívül is rengeteg képet találtam a flickr-en és a német höri fórumon, amik segítettek, hogy erről a már korábban is ismert blogról már ne is beszéljünk. Eléggé elvesztem a lehetőségek közt egy időre. :D

A ketrecünk egyetlen gondja, hogy az itató fix helyen van, ami eléggé korlátozza a berendezést. Engem nagyon zavar, hogy Mogyoró háza annyira el van dugva, de nem tudom máshová tenni.
Zavar, mert nem lárom, mert nem tud felmászni a háztatőre, pedig ha lekerül a felső szint ez az első dolga, és zavar, mert nem tudom meglesni álmában vagy felébreszteni napközben, mert a felső szint a teljes felsőrész eltávolítása nélkül nem mozdítható.

Így ugyan pont ilyen ketrecet vettünk Epernek/Diónak is (akciósan olcsóbb volt, mint ugyanez szint nélkül plussz az itató...), tudtam, hogy nem szeretném a felső szintet használni. Vettem hát egy fa irattartót az ikeában (vagyis kettőt, mert párban árulják, de csak egyre volt szükség) és ahogy azt láttam a német fórumokon, szétütöttem. 
Szonjával készítettük ma, mert ő nem aludt, mikor a kicsik igen és el volt ájulva. Nem vagyok kész teljesen, a kerék pl méretnek szolgált, Mogyié, de egy kis részletet azért mutatok:

 Azt mondta Szoncsi "kár, hogy a Húsvéti nyúl nem olyan ügyes, mint Te anya!"
Megsajnáltam. Így az esti takarítást előrehoztuk és tuningoltam kicsit Mogyi lakásán is. A reakció? "Mami azért csináltad, hogy ne szomorkodjak, hogy Lénié sokkal szebb?" "Most már ez is szép!"
És praktikus is. Eggyel kevesebb a lépcső, a mászófa a feljáró, tökéletesen üzemel és minden jobban látható,  több helye van rohangálni Mogyinak valahogy. A felső rész alatt van neki rágcsa rúd, széna. Villámmód rohangál alul. Ilyet eddig nem csinált, mert a teljes felső rész alá csak akkor ment be, ha a házába indult. Most ott nagy a tér.
Egyelőre tetszik. És könnyedén visszacsinálható bármikor ha mégse válik be.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése