2012. augusztus 13., hétfő

Új felállás

Mogyoró lakása nem vált be. Vagyis de! Az, ami miatt csináltam, teljesen oké, csakhogy az új jövevény lakásába nagyobb fürdőzőt készítettem (hamarosan mutatom azt is! ), és rájöttem, hogy Mogyié túl kicsi. Azért kapott akkorát, mert egyrészt erős kételyeim voltak, hogy egy hörcsög tényleg hemperegni fog a homokban, másrészt  akkor még kényelmesen elfért benne. 
Az első ok elég hamar romokba dőlt. Nem csak sokat hempereg, de imád ücsörögni is benne, reggelre tele van magok maradékával, mert ott is eszik. Szereti. De kinőtte. Még elfér benne, de a szita mellett már valami mini seprű is kellene, mert a fele homokot kiszórja.

Így persze a kis segítségem, Mogyi gazdija, aki már nem alszik délben annyit, mint a húga, könyörgőre fogta, hogy készüljön Mogyorónak is új "fürdőkád". Nem tudtam jó indokot arra, hogy miért is ne. Így készült. 
Igen ám, de nem fért be... Végül kirámoltam mindent, beleérte ŐMogyiságát is és addig küzdöttem, míg sikerült. Kívül, könnyen elérhető helyen van a ház, megvan az új kedvenc a kókuszhéj is, és bent van a homok is.
A kókusz odú ugyan a a felső szint alá került, de bármennyire is szereti ezt Mogyó, napközben mindig átcuccol a rendes házába és ott alussza ki magát. Ráadásul a hullámos felsőrész miatt itt könnyen látható a kókuszban is és ha kell könnyen ki is vadászható. Remek!
Kis teknősünk :))
Láttuk többször hemperegni a homokban és reggelre szotyi és köles héjjal volt tele, így azt hiszem ez így már oké lesz. :) 
Arra figyeltem nagyon, hogy a homok kikerülésével is el tudjon jutni mindenhová. Na jó, kivéve a kereket. :)

Naaagy homok-kád

Legújabb felállás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése