2012. március 22., csütörtök

A kezdetek

Egy ideje már győzködtek a lányaink, hogy hörcsögöt szeretnének. Egészen pontosan azóta, hogy a nagylány Kereszszüleinél kézbevették Fügét.
Egy ideig ellenálltunk, de hamar feladtuk. Nem volt nehéz döntés, hisz nekem és a páromnak is volt jó pár kedves emléke hörcsögügyben, közösen is voltak tengerimalacaink, így abszolút megértettük a lányokat.

Először születésnapra szántuk, de arra jutottunk, hogy nem lenne jó alapot adni a "de én kaptam, én simogathatom/etethetem/nézhetem..." veszekedéseknek. Szerencsére alig pár nappal a szülinap előtt jött a Húsvéti nyuszi. Célszerűnek látszott őt beavatni. :D

Elkezdtem hát tenyésztőt keresni, akinek lesznek ezidőtájt elhozható babái. Tenyésztőt, mert azt gondolom, hogy kisgyerek mellett a legfontosabb, hogy kézhez szokott, szelíd állatunk legyen. És nem árt az sem, ha szép.
Jó pár oldal végigböngészése után esett a választásom a Walhalla tenyészetre és Ancsira, akinél épp akkor született meg Tina és Rico csipetcsapat. Orosz kék és kék babák, épp Húsvéti elvitellel. Pár környi levelezés, nagyon kedves jótanácsok után végül le is foglaltunk egy oroszkék csajszit. Közülök valakit:

13 naposan a tesókkal
forrás: walhalladzsungi.ucoz.hu


A következő két hét a felszerelés beszerzéséről, a net bújásáról és az alkotásról szólt. De ezekről majd legközelebb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése