2012. március 26., hétfő

Hörcsöglak

Én már csak olyan vagyok, hogy ha valami érdekel, valamit szeretek, abból szeretném a lehetőségekhez képest a legjobbat kihozni. Nem vagyok ezzel egyedül, tudom jól. :)
Jelen esetben egy szuper lakhelyet szerettem volna a kis hörinek összehozni.

Bő 10 éves hörcsögözéssel a hátam mögött az biztos volt, hogy ketrecet nem akarok. Azt a zajt, amit abban csapnak, nem tudnák elviselni a gyerekek és nem hiszem, hogy a hörinek jó, hogy a fél éjszakát rácsrágással tölti. Ez tehát kizárva.

Másik megoldás a terrárium. Ebből az én állatkáim sokszor megszöktek, de erre még lehet megoldást találni, viszont féltem, hogy a gyerekek az üveget eltörik, megsértik magukat stb. 

Ezen dilemma közben akadtam rá a Ferplast mini duna ketrecére, ami ideális megoldásnak tűnt.



Ennek és a csöves változatnak is utánaolvastam a neten, de a csövekről sok jót nem írtak, erről viszont semmi rosszat  nem derítettem ki.
Mivel egy webáruházban épp akciós volt, gyorsan meg is rendeltem a döntés után.

Kicsit izgultam, hogy hogyan dugom el, de szerencsére nagy karton dobozban érkezett, ebben került fel a szekrény tetejére. Volt terv arra is, hogy mit mondunk, hogy mi az ott fent, ha rákérdeznek a gyerekek, de valami rejtélyes módon nem kérdeztek. :)

A lakhely okozott azért bosszúságot. A házikó ugyanis nem fér be az emelet alá. Tapasztalatból tudtam, hogy nincs az a hörcsög, aki felvonul aludni. Inkább vackolt volna be a szint alatti sötét sarokba, mint az emeletre. No és a műanyag cuccokra se bukok túlzottan... Így aztán az első pont a vásárlandók listáján egy szint alá beférő faház volt.

Igen ám, de ha a ház a szint alá kerül, akkor a keréktől sosem látunk be és nem férünk hozzá hörihez. (ez egy fix kerék, csak ide lehet rögzíteni egy műanyag kiegészítő segítségével). Második pont a listán: kerék. Kerék, nagy követelményekkel. :) Legyen talpon álló, zárt (már a futófelülete), és a legfontosabb: szuper csendes. Vajon létezik ilyen?

Az, hogy a tál feleslegesen foglal óriási helyet, már részletkérdés ezek után.

Ha nem jóárasítva rendelem, akkor talán bosszantott volna a dolog, de így még mindig azt mondhatom, hogy jól jártunk a hörcsöglakkal.

Következő lépés: böngészés, vásárlás, kreatívkodás. Csupa szórakozás!

Eközben kicsi hörink és a tesói szépen növekedtek mind a nyolcan.
17 napos kupac
forrás: walhalladzsungi.ucoz.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése