2012. április 1., vasárnap

Insprilálva

Napokig kutattam esténként a neten ötletek, tapasztalatok után, hogy ne csak praktikus, de szép otthont is készíthessünk az új jövevénynek. Szerettem volna természeteset, praktikusat, olyat, amire jó ránézni, hisz mégis csak a gyerekszobába kerül. :)

Legnagyobb segítségemre a flickr-en található hörcsög lakhelyes csoport volt, illetve a kommentekben megadott linkek, blogok, weboldalak. Sokszor nem tértem magamhoz a csodálattól. Hihetetlen milyen leleményesek az emberek. Természetesen az IKEA hacker oldalon is díjazott szekrényből lett rezidencia nálam is mindent visz...

Igen komoly inspirációt gyűjtöttem a hörcsöglak berendezéséhez, már csak a szükséges kellékek felkutatása volt hátra.

Kutattam itthon nem használatos tálak, üvegcsék, dobozok után, nyitottam szemmel jártam az IKEA-ban és úgy általában mindenben kerestem a lehetőséget, hogy hova miért is lenne jó. :)
Kellett még a ragasztópisztolyom, egy nagy zacskó fatipli és indulhatott a móka, ami ide vezetett:



Részletek még jönnek, most egy friss képadag a leendő lakóról és családjáról:

22 napos tökmagok. Vajon melyikük Mogyoró?!
forrás: walhalladzsungi.ucoz.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése