2012. április 10., kedd

Működik

Volt néhány kérdéses pont a házban.

Először is a kerék.
Jelentem ez lett Mogyoró kedvenc helye. 
És jelentem, ez senkit sem zavar. Ez a szerkezet ugyanis valóban olyan halk, amilyennek mondják. Sok kerékhez volt már szerencsém, de ezt bőven veri mindet. Mogyi körmének kocogása hangosabb, mint a forgás. Csodás!
Egyetlen bibi van: annyira szeret benne lenni Őtörpesége, hogy még pisilni se fárad ki belőle... :( Nem tudom meddig bírja így a fa. Lakkozáson gondolkodok, csak nem tudom mivel lehetne megtenni, hogy ha megrágja, abból se legyen baj. Mert hogy én ettől tartottam, nem a belepisiléstől... :)

Az alatta lévő búvóhely a másik kedvenc. Ide csak rövid időkre bújuk be, de rendszeresen. Kincsekkel beszalad, előlünk bemenekül ha nincs kedve a maceráláshoz stb.
Egyébként a házában vackol, mint minden rendes höri, így az is bejött kategória, ahogyan a fa bújóka is. Sokszor közlekedik azon keresztül. Minden irányban. :)
No és a fürdető... Ez valami tüneményes dolog, csak még megörökíteni nem sikerült. Hempereg a "fürdőkádban". Homokot minden törpehörcsögnek!!! :)


Egy dolgon kellett változtatni: nagy köleszabáló a drága és nem volt elég stabil az edény, amibe tettem, így folyton felborult. Ezért aztán a kád mintájára körülvettem tipli gyűrűvel. Azóta nem borult még fel! Íme:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése