2012. augusztus 16., csütörtök

Napi friss :)

Mogyoró, mióta megkapta a nagy fürdőt, rengeteget hempereg a homokban. Nagyon sokszor látjuk boldogan megmártózni. Ezzel szemben Diót még nem láttuk így tenni. Ő ás a homokban ezerrel. És nyalogatja a benne lévő két kavicsot.
Ásó ösztön beindult!
Most mi van?
Nyalogatja a kavicsokat
Viszont ő is imádja a kölest és hajlandó is érte megküzdeni! :)
Mogyi pedig gy gondolta, ő is szolgál valami újdonsággal, és tegnap, életében először almát evett. Jóízűen. Reggelre csak a héja maradt. Hmmm... 

Egyelőre jellemükben teljesen mások. Mikor Mogyi ilyen pici volt, éjjelente hosszú percekig tartottam elé a tenyerem valami nasival, hogy hajlandó legyen akár csak átsétálni rajta és hónapok voltak, mire bele mert ülni a tenyeremben. Hosszú és rögös volt az út mire igazán elnyertem, elnyertük a bizalmát. Ma már nincs ezzel semmi gond. Sőt! Sokszor előjön akkor is ha csak matatunk körülötte. Viszont ő sosem harapott! Csak úgy nem. Az én paradicsomos kezemet kóstolta meg egyszer finom és Kedden délelőtt Szonjának jelezte egy finom harapással, hogy nem alkalmas a zaklatása.

Dió ezzel szemben máris több csipkedéssel bír ezalatt az egy nap alatt, mint Mogyoró a 4 hónap alatt. Nem harap nagyot, és volt, hogy okkal tette - szereltem az itatóját, amiből nem akar jönni a víz :( - de legtöbbször váratlanul, előzmény nélkül. Ül a kezemben és hamm. Ül Léni tenyerében és nyamm. Remélem leszokik róla!
Viszont sokkal bátrabb. A kerékből viszont simán kisétált a kezembe, gond nélkül elvette a borsópehelyt a kezemből és nem megy el akkor sem kétségbe esve, ha épp eszik nappal és a lányok nézik. Szóval összességében jó fej. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Igazán aramyosak a kis szőrlabdák, ahogy elnézem nagyon jó helyük van. Nálam 5 dzsungi van, meg egy roborovszki. xxx Saphrina (én is Dóri vagyok)

    VálaszTörlés