2014. április 24., csütörtök

Grumpy

  Szégyenszemre Sünnek még mindig nincs neve. :(
Nálunk ez aztán nem jellemző, de most mindenki csak azt tudja, hogy mi ne legyen. Jön egy ötlet és már érkezik is a kontra, hogy az miért nem jó. Nekem meg momentán csupa csajos név jut csak eszembe, de Zipi fiú...
Tegnap Grumpy-nak hívtam, mert annyit puffogott és szurkálódott mire kivettem, hogy ez csúszott ki a számon. A gyerekeknek tetszett is, hogy Grumpyzom (lövésük sincs mit jelent ;) ), javasolták, hogy ez jó is lesz névnek, de erősen tiltakozom bármilyen jól is hangzik, nehogy Nomen est omen alapon ilyen kis mufurc maradjon nekem. Különben kint már rohant, a kezemben sem volt baja, csak meg ne akarjam fogni...
Itt még grumpy üzemmódban volt :)

Később aztán ráerősített még, hogy ez nem jó név neki, miután tévézés közben megláttam, hogy kakilt az alomba (bizony! szoba... akarom mondani ketrectiszta a lelkem!! :) ) és gondoltam kiszedem mielőtt belehempereg és ez a kis gombóc nem lett tüskelabda, nem puffogott, hanem odajött a kezemhez és szimatolta bátran. Gondoltam majd ha megmozdulok dúl-fúl egyet, de nem. Jött az ajtóhoz és mire a lapátot kivettem a jobb kezemmel, már benne ült a balban. Naná, hogy kivettem. :) És naná, hogy nem lesz Grumpy! :)

El is készítettem az első közös selfienket. :))

meg aztán a másodikat, 
És aztán még egy csomó elmosódott pacát is lőttem, ahogy Ősünsége rohangált a kanapán... Még hogy a sün lomha állat mi?!  Olyan fürge, mint a szélvész! Félelem (és/vagy magasság) érzet meg nulla. Résen kell lenni!

A gyerekek mikor a szőnyegen sétált, már megsimogatták, összedugták vele az orrukat, de kézbe még nem merték venni. Viszont cserébe borzasztóan tetszik nekik. Alig lehet őket a ketrec mellől az ágyba terelni. Azt mondták tegnap, inkább ne legyen esti mese, csak engedjük meg, hogy még egy kicsit nézzék. Sőt! Zétény még suttogni is megtanult a kedvéért. Óriási eredmény tőle!! Nekünk sose sikerül rávenni... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése