2014. április 28., hétfő

Hétvége

Hello! Zippo vagyok és megszereztem a gépet. Hehe
Furi dolgok történtek a hétvégén. Muszáj elmesélnem.
Képzeljétek egyik este, miután végre megkaparintottam a távirányítót és majdnem sikerült magam beásnom a kanapé párnái közé, azt mondta a gazdi, hogy bújjak be a zsákomba, mert be akar mutatni valakinek. Gondoltam, no, én vagyok a sztár, jönnek a rajongók...
De nem! Ezek nem rajongók! Ezek kutyák... Kiderült, hogy van két mopszom... Az egyik öreg, és vak, ő csak messziről szimatolt a levegőbe, hogy ki vagyok mi vagyok, de a másik még közelebb is jött, hogy megnézzen. no előle elbújtam rendesen!

Szerencsére azt mondták a gazdik, hogy nem kell nagyon összehaverkodnunk, elég ha nem balhézunk. Részemről oké és a két kutya is azt mondta, hogy nem akarnak tőlem semmit csak... csak a tápomnak jó a szaga, azért lihegnek folyton a ketrecem mellett (el is költöztettek hamar magasabbra, így már nem érik el azt se szerencsére!)

Felfedezőúton

Amúgy meg a gazdi szerint kicsit dinka vagyok. (de szerintem azért szeret ám! ;) ) Az egyik éjjel/hajnalban többször is felkelt, mindig jött hozzám, azt hitte majd sünizik egy jót ha már kiverte az ágy, de én mindig aludtam. Hol a zsákomban, hol az alomban, de mindig szundiztam. Ki is röhögött magában, hogy még hogy éjszakai állat... Erre jön reggel és mit lát? Világos van és én éppen jövök megyek rohangálok. Itt már hangosan is kimondta amit gondolt... Bár befúrtam magam a zsákba, azért pár percre csak kivett. Zsákostól tett az öléba. Nagyon túrtam, de végül csak kijöttem. És megleptem a gazdit azzal, hogy kedves voltam. Nappal ide vagy oda egy fél puffantást se hallattam. Vagyis de... csak nem szúrtam hozzá. Még puszit is kaptam az orromra én meg cserébe megnyalogattam a kezét. Mondtam én, hogy szerintem csípi a fejem...
Haverkodunk

Süni nyelv

Ja! És van egy videó is rólam. Épp eszek. Kukacot. Imádom! A száraztápon kívül mást nem is ettem még meg eddig (ennek mondjuk azt hiszem nem örülnek a gazdák. Főleg a mami, aki még főz is rám én meg hozzá se nyúlok semmihez...) Ide nem sikerül betenni a videót, de talán így látható:
Zippo eszik
És igen... Jó vacsihoz zene is jár. ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése