2012. június 21., csütörtök

Hajnali hűsölés

Hajnalban először a kutyák lihegésére keltem, ami azért különös, mert hajnalban, sőt egész éjjel, csendben szoktak aludni. De most hajnalban egészen egyszerűen nem hűlt le a levegő. Akkor is 26 fok volt a hőmérőnk szerint odakint. Idebent valamivel több... Így aztán kutyát zuhanyoztam. Mire lefeküdtem volna, felkelt a kicsi fiam enni. Mire megetettem, már nem voltam álmos. 
Az erkélyet intézkedtem a növények körül. 
Gondoltam kiviszem Mogyit, hátha legel egy kis fűszernövényt. A petrezselymet innen szokta kapni és szereti nagyon.
Persze nem evett... Nem is ő lett volna, ha megteszi! :)
Viszont hűsölt, sétált virágokon és virágok közt. A zsályát és a levendulát egész sokáig szimatolta, de meg nem kóstolt semmit. 
Az erkélyen jártunk hajnalban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése