2012. június 20., szerda

Hőség

Napok óta tombol a nyár. 35°C felett járunk napok óta. Idebent is 30°C körül mozog a hőmérő. Kegyetlen a meleg.
A gyerekek pancsolnak, a kutyákat vizezem és a ventilátor jó barátjuk lett, de mi lesz szegény Mogyival?

Mogyi minden reggel és este kap friss, jó hideg vizet, napközben többször hűtőből vett joghurtot, tejfölt, hideg üborkát, salátát. Igényli is ezeket, naponta sokszor jön ki nappal is inni, enni, ha beteszek valamit azonnal jön és falja a hűsítőt.

Viszont nem költözött ki a hűs, kerék alatti vackába, hanem bent kuckózik a felső szint alatti zugban lévő faházban. Kevesebb pamutot kapott, de akkor sem tartom túl jó ötletnek, így kívülről a ház mellé tettem egy jégakut, de egy óra múlva se éreztem sok hatását benyúlva, így áthelyeztem a felső szint "szőnyeg"ére. Mogyi jött, megnézte, mellette evett, én fényképeztem kicsit, majd mikor visszament és benyúltam alulra, érezhetően hűvösebb lett kicsit. 

Elvileg már csak a holnapot kell kibírni és jön egy pici enyhülés, fellélegezhetünk. De a nyár még csak most kezdődik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése