2012. június 13., szerda

Upsz

Jajjj mit csíptem el ma reggel a fényképezőgépemmel...

Kitakarítottuk kicsi gazdijával Mogyit reggel, majd mivel nagyon fel volt pörögve, kivettük kicsit, kint kínáltuk meg uborkával, amit persze nem kért, majd elkezdett mosakodni a kezemben. Ezt akartam lefényképezni, ez lett belőle:

Dől a kincs...
Elkezdte a kezemre kipakolni a kincseit. Még véletlen sem szorítottam meg a pofiját, nem ez válthatta ki, de csak potygott, potyogott... Míg nem megtalálta amit keresett, egy puffasztott rizsszem volt azt hiszem, és ezt jóízűen elfogyasztotta a kezemben. Az a Mogyi, aki kint semmit nem fogad el, és fél perccel korábban az uborkát sem kérte... Vajon miért?!?! :)

Ezt kereste...

... mind megette!
Majd mikor végzett, folytatta ahol abbahagyta. Ezen ponton gyorsan visszatettem, nem vártam meg mi lenne a következő falat. ;)
Gyengébb idegzetűek kedvéért kicsiben... ;)
Hát kérem, ilyen egy pofazacskó belülről. Biológia óra már letudva.

Egyébként nem is ijedtség váltotta ki, mert egyrészt gondolom akkor nem evett volna nyugisan, másrészt mikor visszatettem, nem rohant a kuckójába, hanem vígan falatozott tovább... Hmmm
Az első szénaevő hörcsögöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése