2014. május 13., kedd

Miért éri meg korán kelni?!

Ma 3 hete van nálunk Zippo. Imádnivaló kis tüskeböki lett határozott jelemmel, aki napról napra nagyobb.
Még sokat alszik, de már szépen eszik mindent, kivéve a csirkenyakat. A reszelt alma picit meghajtotta, de mással nem volt még gond.
Nekem úgy tűnik, hogy este csak enni/inni/wc-re kel fel, ha ilyenkor vesszük ki, akkor nehezebben lendül át a duli-fuli időszakon, éjjel ritkán van fent, olyankor hol ilyen- hol olyan kedvében van. Hajnalban annál többet aktívkodik. Továbbra is a kora reggeli órákban a legkedvesebb (6óra előtt). :) 
Tegnap csúnya módon felkeltettem pár kép erejéig fényes nappal, és olyan történt, amire nem számítottam: kezesebb, kedvesebb volt, mint valaha és nagyon aktív. Legközelebb mutatom azokat a képeket is! Alkottam... ;)

Most viszont íme a ma reggelünk képekben: 




Ezt volt a legnehezebb elérni, hogy nyugodtan hagyja, hogy elől a fejét simogassam. De nekem már engedi! <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése