2014. május 8., csütörtök

Zippo és a cipőm

Kedd este esett meg az eset, hogy Zippo szokásos esti sétája alkalmával arra gondoltam, hogy nem az állólámpát kapcsolom fel a szobában, hanem az előszobai erős lámpák fényét engedem be a nappaliban, hátha így a nagy fényesség elriasztja Zippot a nagy cipővadász körútjáról, amiről már írtam.
Nem árulok el nagy titkot: nem így lett...
Zippo fényesség ide vagy oda, ahogy szokta egyenesen az előszobába indult. Én pedig rossz voltam és kutyaséta után az edzőcipőmet nem tettem be a helyére. Mutatom mi történt. Az egyszerűség kedvéért képregény formában. ;)

Először csak átsétált rajta

Aztán elkezdte rágcsálni
Nem kis vehemenciával...

Biztos voltam benne, hogy a hátára fogja habozni ezt a szakmintát és valóban!


Aztán kezdett érdekessé válni a dolog, így videóra váltottam. Mutatom!


A cipő kincs lett. Mikor el akartam venni, úgy kapaszkodott, hogy fel lehetett emelni a cipővel.

Letettem és kíváncsian vártam a folytatást

Teljesen bemászott és meg is bírt fordulni!

Aztán úgy döntött, hogy kellően kényelmes...
Annyira remekül volt odabent, hogy kezdtem aggódni. Amint megemeltem a cipőt, rámpuffogott, hogy hagyjam békén őt aludni. Oké, de én is aludnék... Már azon agyaltam, hogy cipőstől teszem vissza a ketrecbe, mikor úgy döntött megadja magát és kijön. Így egy utolsó selfie után mindketten aludhattunk... :)
Fülvakarás sünmódra (úgy látszik ezt minden állat szereti. Nálunk legalábbis :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése